tisdag 7 december 2010

Förra veckan!

Tänkte informera om vad jag gjorde förra veckan...


Onsdag: Började dagen med att åka till skolan med världens största resväska, men vad ska man göra? Jag var ju tvungen att ha med mig fina kläder och en extra jacka.
När jag kom fram till Örebro, så var bussen försenad... men bara 10 minuter. Eftersom Pierre skulle stanna kvar en stund efter skolan så fick jag gå av bussen tidigare och gå med honom dit. Jag berättade säkert för Pierre mer än en miljon gånger att jag hatade honom. Det var 18 minus och jag hade inte kläder efter väder. Efter att ha suttit inne en stund i värmen så fick vi skjuts hem och vi gick och la oss ganska tidigt.

Torsdag: Pierre åkte till skolan vid åtta-tiden och direkt efter skolan så åkte han till stan och sedan iväg till Pontus för att repa. Han var hemma vid typ... elva. Jag hade världens huvudvärk så det blev inget besök hos Kimm.

Fredag: Jag låg i sängen hela dagen (och fick lite pluggande gjort) medan Pierre var i skolan och förberedde inför sitt vernissage. Han kom hem vid halv sju och sedan så tjockade vi oss hela kvällen framför datorn och TVn.

Lördag: Vi fick skjuts av Sissela till vernissaget i Kumla. Pierre och hans klasskamrater hade gjort många fina verk och allt från keramik till akvarellmålningar fanns utplacerade i lokalen. Phillippe, Bupe och Thord kom också dit för att titta på utställningen. Jag drogade varm choklad och vindruvor, eftersom vi inte hade hunnit äta någon frukost. Efter utställningen åkte vi till Pierre och sov en stund innan vi gick till affären (som stängde precis när vi kom dit) och sedan till Sissela, som hade sin pojkvän på besök. Vi köpte tågbiljett och såg på anime + lite annat innan vi gick hem och hade myskväll.

Söndag: MYSDAG! Vi spelade Plants vs. Zombies och bara gosade hela dagen!

Måndag: Mysgos på morgonen, försenad buss, försenat tåg och slutligen skola. Sugdag. Jag hatar att åka hem. Vi måste verkligen flytta ihop snart - innan jag blir galen!

Inga kommentarer: