lördag 20 november 2010

Novemberutmaningen - Dag 20

Dag 20 - Någon du ser dig själv gifta dig med/bli lycklig tillsammans med i framtiden.
Dag 21 - En bild på något som gör dig glad.
Dag 22 - Vad skiljer dig från alla andra?
Dag 23 - Något du är sugen på väldigt ofta.
Dag 24 - Ett brev till dina föräldrar.
Dag 25 - Vad jag skulle hitta i din väska?
Dag 26 - Bästa tiden på året.
Dag 27 - Varför du antog denna utmaning?
Dag 28 - En bild på dig från förra året och nu, hur har du ändrats sedan dess?
Dag 29 - Vad har du lärt dig den senaste månaden?
Dag 30 - Din favoritlåt.

-

Dag 20 - Någon du ser dig själv gifta dig med/bli lycklig tillsammans med i framtiden.

Pierre, Pierre och återigen Pierre. Jag älskar honom så sjukt mycket och jag känner att han är den rätta för mig!
Om det inte blir Pierre så har jag bestämt mig för Johnny Depp eller Nero Bellum.

Inga kommentarer: