måndag 22 november 2010

Novemberutmaningen - Dag 22

Dag 22 - Vad skiljer dig från alla andra?
Dag 23 - Något du är sugen på väldigt ofta.
Dag 24 - Ett brev till dina föräldrar.
Dag 25 - Vad jag skulle hitta i din väska?
Dag 26 - Bästa tiden på året.
Dag 27 - Varför du antog denna utmaning?
Dag 28 - En bild på dig från förra året och nu, hur har du ändrats sedan dess?
Dag 29 - Vad har du lärt dig den senaste månaden?
Dag 30 - Din favoritlåt.

-

Dag 22 - Vad skiljer dig från alla andra?


Jag skriver en sådan där urtråkig lista:

* Min personlighet.
(Jag reagerar väldigt speciellt på saker och händelser.)

* Min frisyr.
(Deathhawk är ganska annorlunda...)

* Min klädstil.
(Jag följer inte trender slaviskt eller klär mig exakt som alla andra, men jag undviker inte det som alla andra har på sig bara för att gå emot strömmen, utan jag klär mig helt enkelt i det som jag känner mig snygg i, trendigt eller ej.)

* Mitt smink.
(Jag älskar att leka med nya tekniker och vara kreativ!)

* Min smak.
(Jag utgår ofta olika beroende på vem och vad det handlar om.)

* Min ärlighet.
(Ber man mig om en ärlig åsikt så är jag alltid 200% ärlig.)

(Kommer inte på mer för tillfället.)

Inga kommentarer: