måndag 26 juli 2010

Lugn och skön dag.

Här sitter jag och tråkar framför datorn och väntar på att segot i sängen ska släpa sig upp så att vi kan äta frukost... halv två på eftermiddagen.

Idag blir det en lugn och skön dag med volymer under 70dB.
Vi har haft hela familjen (förutom Elin) hemma över helgen och ljudvolymen hos en barnfamilj är väldigt hög och kan liknas vid, enligt mig - en rockkonsert.

Tidigare idag skaffade jag (äntligen) en lookbook, så inom en snar framtid så ska jag bomba sönder den med bilder och onödig information om mig.

Som ni kanske märker så är jag på ganska bra humör, vilket jag inte har varit på sistone. Så jag håller alltså på att repa mig. Det har säkert med en ny bloggstart, Tradera-shopping, att pojkvännen är här och skolstarten som kryper sig på att göra.
Jag försökte till och med skriva något seriöst inatt, men min hjärna var tom. Fast oroa er inte, snart kommer jag att tråka ut er med mina arga inlägg och klagomål om människors inkompetens.

Inga kommentarer: