söndag 25 juli 2010

Några av mina favoritsaker!

Sonia Rykiel-diadem från H&M
Jag använder det sällan, men det är så otroligt fint att det räknas som en favorit!

Randig väska från H&M.
Använder den nästan jämt. Den är lagom stor och superrymlig!

Dolly-91 från Pleaser.
Jag försöker använda dem så ofta som möjligt, men de är lite jobbiga att gå i.

Hårspray från Proffs.
Så underbart! Jag älskar det verkligen och använder det varje dag.

Rosettcardigan från H&M.
Använder den ungefär en gång i veckan med en snygg kjol!

Zebramönstrad kjol från Gina Tricot.
Tre ord: Jag älskar zebramönstrat!

Hjärtformad väska med rosett från Gina Tricot.
Används flitigt under lediga dagar, eftersom den är för liten för att agera skolväska.


3-in-1 concealer från Viva La Diva.
Perfekt för att täcka mörka ringar och finnar!

Zebramönstrade solglasögon från Lindex.
Använder dem nästan varje dag!

Hårrosett med flor från Monki.
Enormt stor och enormt snygg rosett som jag använder så ofta som möjligt!

Fler favoritsaker kommer snart!

Inga kommentarer: