onsdag 28 juli 2010

Vaken!

Jag gick upp tidigt imorse! Klockan 11 - igår förmiddag!!! Jag och Pierre hade en all-nighter och tjockade oss så att jag inte kunde äta upp min mat idag!! Så mamma la ner 100kr på mig i onödan...

Under dagen så har jag och Pierre varit på stan. Jag köpte Coca Cola (DROG), en make up-borste, svart nagellack, Proffs Hårspray och en mascara från Isadora som kostade 30kr... men inga vita strumpbyxor, för jag hittade inga billiga. På shoppinglistan: rosett-cardigan (Monki Vinter 2010), zebraklänning (Gina Tricot), vita strumpbyxor och det senaste numret av ELLE Magazine!

Efter att vi hade shoppat så hängde vi på biblioteket i mer än en timme. Pierre och jag lånade en varsin bok och så hämtade jag ut en reserverad bok till Mami som pluggar.
*host* När jag skaffar en egen Tradera så får fru O-E skaffa ett eget bibliotekskort! *host*

Inga kommentarer: