fredag 27 augusti 2010

Bästa gymnasiekurserna!

Börjar ju min inriktning och en massa andra nya kurser i år så jag tänkte bara lista de kurserna som jag ser mest fram emot! Och ja, det är helt okej att gilla skolan. Speciellt när man ska läsa Design-inriktning! LALALALALA, jag är knäpp... LALALALALALA...


* Textkommunikation
(Artiklar, 10-sidors uppsatser och publicering i tidningen.)

* Design
(Har inte startat kursen än, men vet ungefär vad som kommer.)

* Grafisk Illustration
(Teckna serier och massa annat skoj!)

* Expo B
(Har läst A-kursen så jag har höga förväntningar!)

* Projektarbete
(Kläddesign, skapa en portfolio, Ung Företagsamhet och högskoleansökan!)

2 kommentarer:

Pierre sa...

Najs, jag har trä o måleri första halvan av den här terminen.

Bunny sa...

Haha sånt är så trist :P Man känner hur fina de skulle bli och de bara väägrar :( :P