torsdag 12 augusti 2010

Jobb, jobb, jobb...

Sitter här och funderar på vad jag ska säga imorgon på avslutningen. Vi ska säljpitcha och hålla i en företagspresentation. Det är supersvårt att komma på något och det står helt still i skallen för mig, men jag får väl skriva ner lite stödord och försöka så gott som möjligt imorgon. Jag vet ju i alla fall vad jag gör, så det kommer väl. Sanningen är den att jag faktiskt har lättare att berätta saker om det är oplanerat än om jag har suttit och tränat på det i evigheter.

Aja, nu sitter jag och tar en liten paus och börjar bli lite hungrig. Jag har bara ätit frukost idag. (Som jag åt vid 3, även om jag redan hade varit vaken fyra timmar redan.)

Imorgon måste jag upp tidigt, eftersom jag måste vara på stan vid 9, men jag får väl lägga mig vid 10, eller något sådant.

Inga kommentarer: