lördag 2 oktober 2010

...

Det är inte kul att blogga när ingen läser eller kommenterar...

2 kommentarer:

Leona sa...

Hej! jag gillar din blogg, är bara dålig på att kommentera. Framför allt tycker jag om dina stil/modeinlägg. Du har grym stil, så gärna fler bilder:) (om jag ska vara lite konstruktiv kanke det inte är askul att läsa listor på vad som hänt under dagen).

Men jag tycker iallafall inte att du ska sluta utan kör och försök utveckla bloggen. Du har ju massa bra designideér och personlig stil, så det kommer nog fler läsare och kommentarer med tiden :)

Camilla sa...

Jag läser så ofta jag kan men jag ska väl erkänna att även jag är dålig på att kommentera. Jag har samma problem i min blogg ingen kommenterar. Det är lite tråkigt men när jag väl har skrivit ett inlägg på min blogg så gör jag reklam på facebook och då ökar besökar antalet direkt.