torsdag 28 oktober 2010

Zebran hissar och dissar!

* Sammet.
(Så mysigt och fint... jag är lite kär, hehe.)

* Shopping.
(Känslan man får när man kommer hem med nya, fräscha grejer är SÅ härlig!)

* När mina vänner tackade ja när jag bjöd med dem till krogen.
(Vi har inte umgåtts på länge! Träffade dem typ i somras...)

* Musik.
(Perfekt till allt. Musiken får mig alltid på bra humör.)

* Min kommande födelsedag.
(LÄNGTAR!!)


* Folk som inte kan stava.
(ÅSSSÅEEEW NÄÄÄÄREEHHH DEEE SKRIVEEEEER SÅHÄÄÄÄÄÄRRREEE LIKKKZZZOOOOOOMMMEEEE, TEEEHEEE!)

* Folk som umgås med folk de brukar snacka skit om.
(Alltså, hon tog min kille... Jävla *itta... (MEN SLUTA UMGÅS MED IDIOTEN DÅ!!!))

* Folk som vill prata med alla - hela tiden.
(Främlingar på stan eller var fan som helst som bara börjar prata med en... DRYGT!)

* Folk som låtsas bry sig.
(När man till exempel skriver att man mår dåligt och alla skriver: "MEN GUMMAN, JAG FINNS ALLTID HÄR FÖR DIG!!!!!"... Men annars bryr de sig inte ett skit och hör aldrig av sig. Ni är bara JÄVLIGT nyfikna, inget annat.)

* Främlingar som tar i/kramar mig.
(JAG KÄNNER INTE DIG, SÅ SLUTA TAFSA!!!!!)

1 kommentar:

Bunny sa...

Håller med om allt! Specielt sammet och shopping. Och musik drools :D
Och grattis i förskott! :D