måndag 4 oktober 2010

Svar på kommentar

"Leona" skrev:

"Hej! jag gillar din blogg, är bara dålig på att kommentera. Framför allt tycker jag om dina stil/modeinlägg. Du har grym stil, så gärna fler bilder:) (om jag ska vara lite konstruktiv kanske det inte är askul att läsa listor på vad som hänt under dagen).

Men jag tycker iallafall inte att du ska sluta utan kör och försök utveckla bloggen. Du har ju massa bra designideér och personlig stil, så det kommer nog fler läsare och kommentarer med tiden :)"

-

Haha, jag som trodde att folk tyckte att långa utvärderingar om dagen bara var ordbajs. Det var jättebra att du skrev vad du tycker! Jag känner mig mer peppad på att skriva långa inlägg när jag får kommentarer som denna!

Jag har absolut inga planer på att sluta skriva, men ibland får jag skrivkramp och min blogg gapar tom på nya inlägg ett bra tag, så du behöver inte oroa dig!
Jag hoppas också på fler läsare och kommentarer med peppande ord och konstruktiv kritik!

Inga kommentarer: